tisdag 9 oktober 2012

Mycket ska man vara med om...

"Den som inte hoppas på att vinna, den har redan förlorat"



Veckorna rullar på, det är tur att dom gör det så vi passerar dom är tråkigaste månaderna som finns. Jag gör mitt bästa för att ducka för allt tråkigt som kommer i min väg, ibland går det bra - ibland går det mindre bra!

Tänk att kunna stänga av alla känslor, likt som att trycka på en knapp. Det skulle vara enkelt, men kanske inte alltid så smart. Det var en egenskap jag besatt tidigare, jag var grym på att stänga av allt vad känslor heter. Men med åldern har denna funktion försvunnit ur min kropp.. På gott och ont antar jag :)

Besvikelsen över att jag tagit bort min historia i kom över mig. Smart att radera alla inlägg sen 2007 - antar att det är en riktig nystart som behövs! Och om det behövs så är det de som ska bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar