onsdag 10 oktober 2012

Djup fundering

Hej,

Nu ska jag välkomna dig in i mitt huvud & en riktigt djup fundering...

På mitt jobb, på den våningen jag sitter är det jag & endast varelser med det andra könet. Städerskan städar sig uppåt om dagarna & brukar dyka upp efter lunch.

Hon som städar här just nu är ambitiös och viker papperet så där fint som när man är på hotell. Jag var nyss på toaletten & ringen är uppfälld (tyder på att någon varit där efter hon städat) det är papper i papperskorgen (tyder även det på att det är någon som varit där efter hon städat i går) & nu till det som får mig att fundera..... Papperet var prydligt vikt!

Min slutsats; antingen så torkar inte dessa varelser sig efter dom besökt toaletten eller så viker dom papperet prydligt efter varje gång dom tagit lite papper!?

Vet faktiskt inte vad som är värst?





KOMMENTARER?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar